fredag den 13. marts 2015

Selfish Sewing Week Spring 2015 - Linden Sweatshirts

I guess these are my Linden's  no 5 and 6

Just can't get enough of these easy to sew and fantastic to wear raglan sweatshirts. 

Not much to say that I haven't already said about this pattern. Just get it, will you!

Man skal ikke gå ned på sweatshirts, og da slet ikke når man har fået fingrene i verdens bedste sweatshirtsnitmønster. Når man så ydermere har fundet verdens bedste stof-pusher, så er der ingen undskyldninger for ikke at drukne i lækre, behagelige trøjer. 

Alt stoffet er fra Stofdepotet.




 

13 kommentarer:

  1. Helt enig! Selv en gravid mave har det godt i Raglan sweats :-) Jeg er helt vild med det blomstrede stof og fedt at se det syet op. Jeg skal vist have fat i et par meter til en kjole!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, har du så'n en Line. Ville ønske det var mig :-). Det er virkelig lækkert stof.

      Slet
  2. Ok, ok, I'll buy it! Too much cuteness ;-) (is that the correct English word for a grown-up piece of clothing? Well, you get the point, I love them!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Well, what can I say. The pattern is perfect!

      Slet
  3. Hej Trine, nu har jeg gennem længere tid fulgt med her på bloggen i "smug" så mon ikke det er på tide at springe "out in the open";-) Sikke nogle fine ting, du får produceret og hold nu op, hvor er du effektiv. Jeg har lige et spørgsmål til en "teknik", du ofte bruger...hvordan laver du den fine detalje i halskanten, hvor du skjuler sømrummet? Det ser så fint og færdigt ud, men jeg kan ikke lige greje teknikken. Kan du lokkes til at lave en diy eller evt. henvise til andre? Tak for en superfin blog

    /Vibeke - Dobbeltlykke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Vibeke :-). Jeg skal nok snart få lavet en tutorial

      Slet
  4. Hej Trine.
    Jeg er helt fjollet med det blomstrede stof men kan ikke finde det på Stofdepotets hjemmeside. Kan du huske hvad jeg skal kigge under for at finde det? :-)

    SvarSlet
  5. Hej Trine,
    Super skønne ting du laver og de sweats er for lækre :) Bliver lige nødt til at spørge...bestiller man bare det fysiske mønster (synes det er besværligt med de mønstre på pdf), og vil også gerne spørge, hvilken størrelse har du syet op i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, du kan bestille mønstret i trykt form (jeg har dog pdf mønstret). Mht størrelse, så er min en blanding mellem 8 og 10 mener jeg.

      Slet
  6. Mange tak for svar Trine...:) kunne være man skulle prøve pdf igen...Rigtig god søndag :)

    SvarSlet