torsdag den 27. september 2012

Lækkerier i metermål....

Jersey i leopard print, neon striber og sort m. små hvide stjerner...uh, hvor jeg glæder mig. Nu skal jeg så bare lige beslutte mig for, hvad begejstringen og stofferne skal munde ud i. Leggings til små lår, leggings til store lår, kjoler, bluser - suk. For at få inspiration, har jeg idag bladret mig gennem adskillige udgaver af Alt Om Håndarbejdes Symagasin. Er I klar over, at man nu læse alle udgaver fra 2009 og fremefter online! Fantastisk. 'Mit' bibliotek fører Symagasinet, så jeg har reserveret alle de magasiner, jeg fandt interessante...smart ik'?. Hold nu op, hvor de da disker op med mange lækre designs i de blade.


8 kommentarer:

  1. Uh altså leopard jersey!!!! Hvor har du det fra? Min datter ville dø for et par leggins i det...

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på. Det skal nok blive godt, du kan jo dit kram :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina. Jeg er lidt spændt på at komme igang. Jeg er ikke så velbevandret udi jersey.

      Slet
  3. Hepper på et par hængerøvsleoparder i str voksen a la dem du lavede til Wilma, og noget kjole værk af neonstriberne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ideen er god, Michelle - jeg er bare ikke sikker på at hængerøvsleoparder gør sig godt til lange baller og draperede lår....men, jeg kan selvfølgelig sy dem til Luna :-)

      Kjoleværk lyder som en plan - eller en unisex Wilma/Bertram neon tee

      Slet