søndag den 15. januar 2012

Retro stof og tøj til salg

1 stk. højttaljet nederdel. Str. xs. Syet til Luna - brugt og vasket 2 gange. Sælges for kr. 200 + porto



Den her lille sag i str. 3-4 er også fortsat til salg til kr. 300 + porto


...og så er der lidt stof endnu:

Lilla/pink pakke til kr. 250 + porto (der er over 1 kg. stof). Det midterste stykke med store blomster er et meget stort stykke.


Brun/lilla til kr. 300 + porto - også over 1 kg. her....store stykker iblandt.


...og det samme gør sig gældende for den orange pakke....over et kg. med større og mindre stykker. 250,- + porto

7 kommentarer:

  1. Jeg vil super gerne hoppe på den brune/lilla, men kan simpelthen ikke få din mail frem.

    bubbibjornen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Super. Jeg sender dig en mail senere idag:-)

    SvarSlet
  3. Hej,
    Jeg vil meget gerne købe den pink/lilla pakke -

    Jeg er på fra mobilen, så kan heller ikke se din mail adr- vil du sende en mail til mig? Gelineck@mail.dk

    Hilsen Maja

    SvarSlet
  4. Super, Maja. Du får også en mail senere:-)

    SvarSlet
  5. hej trine
    jeg vil gerne købe nederdelen
    min mail er mus8400@hotmail.com
    hilsen
    Rikkr

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig skal du da ha' den, Rikke. Jeg mailer dig senere:-)

    SvarSlet
  7. oh trine
    bare lige husk det er en ny mail og ikke den gamle
    Rikke

    SvarSlet