mandag den 1. november 2010

Think Pink!!

Jeg har støttet bryster!!! Trine, med indianernavnet 'Omvandrende BH'!! Nej, spøg til side. Denne her unge dame har den forgangne måneds tid hosted en 'Støt Brysterne' indsamling/konkurrence. Jeg, og mange, mange andre krea-quinder har støttet op om hendes fantastiske initiativ og doneret præmier til det gode formål. Idag er så Store Udtrækningsdag. Se lige hvad jeg har vundet!! Hele 2 ting. Viklearmbåndet fra Kjær og Schmeling samt plakaten fra Going Danish - lucky little me.



Jeg håber at få armbåndet inden fredag, hvor jeg skal til Tina Dickow koncert. Det ville passe så fint til min 'Støt Brysterne'- kjole :-)

3 kommentarer:

  1. DIGGER armbåndet..
    Måtte rett inn å kikke på salgssiden hennes :)
    SUPER FINT

    SvarSlet
  2. Gør endelig det! Jeg kan garantere dig, at det er lækre sager. Rent faktisk er jeg så heldig, at jeg her i weekenden fik et andet armbånd fra Kjær og Schmeling i fødselsdagsgave - det er så lækkert. Elsker det!

    kh
    Trine

    SvarSlet
  3. Det er dælme længe siden nogen har kaldt mig for en ung dame!
    Du har lige fået en meget stor plads i mit hjerte ;-)

    SvarSlet