tirsdag den 14. september 2010

Rino-inspireret kjole.

Jeg har længe beundret, sukket efter og savlet over Rinos fantastiske kjole-kreationer. Der står Rino-kjole øverst på min ønskeliste. Efter at have lavet et par 'Hviske-kjoler', fik jeg lyst til at lave en kjole, der minder lidt derom - dog med lidt mere lyd på - og i Mor-størrelse. Og så var det jeg kom i tanke om Rinos skønne Præstekrave-kjoler. Her er så mit første forsøg udi en groovy krave-kjole-med-lidt-mere-lyd - og det blir så afgjort ikke den sidste. Jeg har dog et par ting der skal ændres ved næste udgave. Tak til Rino for inspirationen - du er og blir The Kjole-Kreativista :-)

14 kommentarer:

  1. Den er skøøn!
    Sender dit stof i morgen.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fed!!! Ville ønske at jeg bare lige sådan kunne lave en kjole.

    SvarSlet
  3. Så fin kjole, tillykke! Og tak for link - der skal jeg også ind for at kigge lidt :)

    SvarSlet
  4. Du er sååå dygtig... Virkeligt virkeligt flot kjole.. øv jeg ville elske at eje sådsn en!!!...

    SvarSlet
  5. Hvilken fantastisk kjole!! Jeg kjenner igjen inspirasjonen fra Rino. :-) Den er virkelig helt super!

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  6. Tak allesammen - og kig endelig ind til Rino og hendes skønne, skønne kjoler.

    kram

    SvarSlet
  7. nysselig. meget nysselig (sagt med andre ord: Jeg kan gode lide den!)

    SvarSlet
  8. Flere kjoler af denne slags (i Medium) må du gerne smide på Amio snart, tak! :-D

    SvarSlet
  9. Älskar oxå Rinos underbara kläder! Prästkragarna är så fina! Du har verkligen lyckats med att göra klänningen i din stil...med en liten hyllning till Rino:) Super!!!!

    SvarSlet
  10. Trine for pokker, hvor er den fed!

    SvarSlet
  11. Superläcker!!! Snyggt med paspoalen i gult!

    SvarSlet
  12. wauw wauw wauw!! hvor er du bare sej og dygtig! gid jeg kunne sy ligesom dig.

    SvarSlet