onsdag den 4. november 2009

Dagens loppelækkerier....


...eller GenbrugsGuld om man vil...

Jeg har, som maaaaange andre, denne her passion for 70er dåser, bakker, stager, tapet, møber, find-selv-på-flere....lækkerier, og har efterhånden et pænt stash af alt muligt tingel-tangel. For meget, vil min mand sikkert sige...men tsk, tsk - det kan aldrig blive for meget, søde mand.
Man kan da på ingen måde bare lade chancen for at erhverve sig denne her lille dåse kollektion passere, vel? 4 stk. helt fantastiske og velholdte opbevarings dåser/krukker med trælåg, jamen, words cannot describe - er de ikke vidunderlige?

Fandt også denne her skønne ugle-bakke (som nu kan stå sammen med de 10 andre retro-bakker;-). Jeg har en plan om at nogle af bakkerne skal påmonteres noget dobbeltklæbende tape og så op på en væg - lyder det helt dumt?

Den lille Lyholmer stage-pige er da heller ikke til at stå for....(og nu kunne min mand komme med en spydig kommentar om at vi aldrig har tændt levende lys i vores hjem, da han døjer med astma og derfor hoster og harker så snart han er i nærheden af stearinlys)...der er så meget mænd ikke forstår...



6 kommentarer:

  1. absolut forståeligt, at du skulle ha det med hjem- sikke nogle fund.tillykke med guldkøbet:)

    SvarSlet
  2. Takker...er også helt tra-la-la-la i låget over købene...

    kh

    SvarSlet
  3. Über cool 70'er labre dåser!! Man skulle da være et skarn, hvis man lod dem stå ;o)

    SvarSlet
  4. Ejjjjjjjjjjjj hvor er du heldig, skønne køb :-)

    SvarSlet
  5. - dem havde jeg også købt! hvis du har brug for flere lopper, er du velkommen til at kigge forbi hos mig; frusommers.dk

    SvarSlet